Tajomný blog

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Podvádzajúci chlap je spoločnosťou akceptovaný, ak podvádza žena je to kurva.

Krátke zamyslenie sa nad súčasnou patriarchálnou spoločnosťou.
Napriek snahám o emancipáciu a rovnosť pred zákonom, je to stále tak, že spoločnosť inak pristupuje k prečinom muža a inak k prečinom ženy. Mnoho ľudí, keď uvidí na ulici opitého muža, iba mávne rukou (často ani to) a ide ďalej. Keď uvidí ženu, už začne mať aj verbálne pripomienky.

A čo prehrešok nevery. Muž zvyčajne očakáva, že bude jeho nevera jeho polovičkou akceptovaná a odpustená. Iné to už je, ak sa karta obráti. Ak je muž kanec a podvádza svoju polovičku, jeho kamaráti často k tomu pristupujú pochvalne a dokonca so závisťou. Ak ho ale podvedie jeho žena, je pre nich obyčajná kurva a ak ju za to zmláti, tak jej treba.

Už v starom zákone strašia nevernice ukameňovaním, kým Dávid, ktorý si kvoli cudzej žene ošpiní ruky dokonca krvou jej manžela, jednoducho zoberie vrecovinu, pár hrstí popola a posype si ním hlavu. Boh mu odpustí, nevernici pod kopou kamenia nie. Nový zákon sa už k týmto veciam stavia "liberálnejšie", kamene nahradia slová: "Choď a už viac nehreš." Sladké odpustenie. Ale pre povrchné okolie navždy ostala kurvou.

Prečo ten dvojaký meter, prečo je spoločnosť na ženy prísnejšia? Jednoducho je to mužským egom. Jeho pošľapanie neverou je u väčšiny chlapov horšie ako malý penis. A ženský pohľad na vec? Väčšina žien pochopí, prečo to dotyčná spravila, často túžia po tom istom, ale boja sa tej nálepky s menom KURVA.

Prečo ak existuje Boh, je milostivý a spravodlivý? Lebo nemá penis a prebytočný testosterón. Svojou nepohlavnosťou pristupuje k človeku bez predsudkov.

Podporte ma, vopred ďakujem:

vybrali.sme.sk

Poznámka: Kliknite na ikonku a v novom okne kliknite na výrazné hlasuj.


o živote | stály odkaz

Komentáre

  1. Nie je to až celkom tak, aj keď za to môže vták...
    Dvojaká mierka je zčasti na mieste, vzhľadom na genetickú predispozíciu muža - muž je totiž jednoducho nastavený šíriť svoj genetický kód "na všetky strany", je k tomu pudovo hnaný..... Ale z môjho pohľadu by som určite neobviňoval ani ženy, hriechom je niekomu ublížiť (za čo nepovažujem naštrbenie ega) a určite nie zažiť to po čom túžim....bla bla bla
    publikované: 21.03.2007 09:51:03 | autor: person (e-mail, web, neautorizovaný)
  2. tak tak
    100% suhlasim....skwele napisane. v ytchto veciach sme zial este stale v stredoveku.
    publikované: 21.03.2007 10:09:16 | autor: manuchao (e-mail, web, neautorizovaný)
  3. ja iba ziram :)
    hladam nejaku eroticku scenu. citam odhora dole, zdola nahor, sprava dolava, hladam tanicky, irenky, sprchu, sauny. nic nenachadzam. prazdnota. idem to spracovat
    publikované: 21.03.2007 10:10:41 | autor: gemini (e-mail, web, autorizovaný)
  4. 50/50
    Ja sa Vám trošku aj čudujem. No mať takéto problémy:))
    TERAZ NÁZOR AUTORA BEZ NÁZORU
    ..." riešiť otázky postavenia muža a ženy, by nemala ani jedna z týchto strán, nakoľko obidve sú priamo zúčastnené. Možný kompromis však samozrejme vychádza od obidvoch týchto strán a preto existuje určité východisko "...
    ..." vlastný pohľad na otázky sexuality si vytvárame my sami, a samozrejme určité šablóny sú nám predkladané aj z okolia a preto je z môjho skromného pohľadu nutné vyfiltrovať pre nás ten najprijateľnejší "...
    ..." NA ZÁVER - POHĽAD AUTORA BEZ NÁZORU - ... po dôkladnom skúmaní svojho okolia, spoločnosti, sebasamého a života ako takého som dospel k názoru. Muži sú na 50% ženami a samozrejme ženy sú na 50% mužmi. Táto teoria je samozrejme potvrdená aj prirodzenou cestou rozmnožovania :)) "...
    Prajem pekný deň
    publikované: 21.03.2007 10:31:37 | autor: tomasfarkas (e-mail, web, autorizovaný)
  5. Nepozeras sa na to trosku zo zleho uhla
    Prepac, ale ty sa pytas preco nie je nevera u zien akceptovana. V samotnej podstate je to postoj ktory vedie spolocnost pomaly a isto do zahuby.
    Otazka by mala zniet skor, preco je nevera vobec akceptovana u muzov!? Nevera u zeny i u muza by sa nemala davat do suvisu a nejako porovnavat. Proste nevera je nevera a ako taka je nieco co nici vztahy, ludi a zivoty. Ci uz zo strany muza alebo zeny.


    Moj nazor je vsak taky, ze je tam rozdiel, ide o genetiku. Ale nesuhlasim s neverou. A v pripade manzelstva je to nepripustne. Myslim, ze kazdy hlada zivotneho partnera prave preto, aby sa mal o koho opriet, v kazdej zivotnej situacii. A nevera sa s tym neda zlucovat. Nemoze clovek podviest svojho partnera len preto ze ma tazky tyzden a partner ho zanedbava. Manzelstvo je o tom o stabilite.
    Nemozme dovolit, aby sa z nasej spolocnosti stala kralikaret, aby kazdy naokolo smilnil. Myslim si, ze ani zeny to tak nechcu.
    Neviem co je pravdy na tom, ze v zapadnej europe polovicu deti nevychovava ich vlastny otec. Nieco to znaci o stave spolocnosti. A tvoje otazky ma este viac znepokojuju.
    Proste uvazuj pro vernost (muzov) a nie pro extremnu formu emancipacie.
    publikované: 21.03.2007 10:32:55 | autor: majo (e-mail, web, neautorizovaný)
  6. Zly uhol pohladu
    Prepac, ale ty sa pytas preco nie je nevera u zien akceptovana. V samotnej podstate je to postoj ktory vedie spolocnost pomaly a isto do zahuby.
    Otazka by mala zniet skor, preco je nevera vobec akceptovana u muzov!? Nevera u zeny i u muza by sa nemala davat do suvisu a nejako porovnavat. Proste nevera je nevera a ako taka je nieco co nici vztahy, ludi a zivoty. Ci uz zo strany muza alebo zeny.


    Moj nazor je vsak taky, ze je tam rozdiel, ide o genetiku. Ale nesuhlasim s neverou. A v pripade manzelstva je to nepripustne. Myslim, ze kazdy hlada zivotneho partnera prave preto, aby sa mal o koho opriet, v kazdej zivotnej situacii. A nevera sa s tym neda zlucovat. Nemoze clovek podviest svojho partnera len preto ze ma tazky tyzden a partner ho zanedbava. Manzelstvo je o tom o stabilite.
    Nemozme dovolit, aby sa z nasej spolocnosti stala kralikaret, aby kazdy naokolo smilnil. Myslim si, ze ani zeny to tak nechcu.
    Neviem co je pravdy na tom, ze v zapadnej europe polovicu deti nevychovava ich vlastny otec. Nieco to znaci o stave spolocnosti. A tvoje otazky ma este viac znepokojuju.
    Proste uvazuj pro vernost (muzov) a nie pro extremnu formu emancipacie.
    publikované: 21.03.2007 10:35:25 | autor: majo (e-mail, web, neautorizovaný)
  7. to: majo
    samozrejme malo by to tak byt, lenze to takto zatial nefunguje. obaja by sa mali odsudit, pretoze to nie je pekne. ale ked moze muz, a je to odpoustene, tak zena preco nie??
    ked sa chlapa spytaju kolko zien mal v zivote, tak pridava, aby bol "lepsi" chlap, ked sa spytaju zeny, tak sa ocakava male cislo, inak by bola kurva.
    bohuzial, pohlad spolocnosti.... sme fakt v tom stredoveku....
    publikované: 21.03.2007 10:42:15 | autor: Viera (e-mail, web, neautorizovaný)
  8. neda mi nezareagovat
    2 person: a preco si myslis, ze zena nie je nastavena na sirenie genetickeho kodu na vsetky strany (neodovzdava azda aj ona geneticku infomaciu), ved rovnako ako moze muz oplodnit niekolko zien, aj zenu moze oplodnit niekolko muzov. Ciastocne mas pravdu, ale nie absolutne v tom, ze zena je oplodnitelna iba vo velmi kratkom casovom useku a s limitovanymi zdrojmi, na rozdiel od muza s takmer neobmedzenymi fondami a takmer pernamentnou pripravenostou. No primarne z hladiska kvality genofondu je to pri pohlade na vzniknuteho vzdy 50:50 genetickej informacie.
    2 majo: uhol pohladu nie je zly, lebo zamer je jasny - provokuje, zamerne provokuje k reakcia, prave aby odzneli aj postoje podobne tomu tvojmu, teda aby odznelo otazka, ci ma byt vobec nevera tolerovana
    publikované: 21.03.2007 11:28:50 | autor: anubis (e-mail, web, neautorizovaný)
  9. este dodam
    2 person: samozrejme, zenu nedokaze oplodnit niekolko muzov naraz, dodavam, aby to pred tym nevyznelo inak ako bolo myslene.
    publikované: 21.03.2007 11:29:51 | autor: anubis (e-mail, web, neautorizovaný)
  10. zena
    tiez vybera toho najlepsieho jedinca pre potomstvo, rovnako ako vo zvieracej risi....
    publikované: 21.03.2007 11:59:47 | autor: Viera (e-mail, web, neautorizovaný)
  11. viera
    presne tak. na rozdiel od vacsiny jednincov v zvieracej risi vsak zena vacsinou potrebuje jedinca, ktory bude stat po jej boku. priroda to vsak vymyslela tak, ze zena si moze vybrat dostatocne schopneho jedinca pre buducnost z hladiska opory, ale geneticku informaciu pritom hladat niekde inde.
    publikované: 21.03.2007 13:06:39 | autor: gemini (e-mail, web, autorizovaný)
  12. Re
    Anubis : myslím, že person mal na mysli niečo úplne iné ako Ty. Žena je nositeľkou len jedného vajíčka a môže byť oplodnená len jedným mužom aj keby súložila každý deň s desiatimi. Uchytí sa takmer na 100%, len jeden. S mužom je to naopak, môže oplodniť v krátkom časovom úseku mnoho žien. Nechcem ale potvrdzovať, že tzv.genetická dispozícia u muža ho oprávňuje v dnešnej spoločnosti, na dnešnom stupni spoločenského vývoja a vzdelania robiť takéto "experimenty". Primitívne národy ešte i dnes túto dispozíciu uznávanjú a v spoločnosti praktizujú (mnohoženstvo). Preto i môj názor je taký, že či muž alebo žena je neverná, s jedným, alebo viacerými su "kurvy"! Kto podporuje a obhajuje nejaké genetické dispozície je podľa mňa tupý nevzdelanec, obhajujúci prírodné zákonitosti keď mu to vyhovuje.
    publikované: 21.03.2007 13:29:59 | autor: hrbáč (e-mail, web, neautorizovaný)
  13. hmm
    jasne ze je to s tou neverou pravda.
    ale napriek tomu sa spravame stale biologicky, nech je nasa spolocnost v akomkolvek rozvkvete. muzi stale budu pozerat na partie zien, ktore ich pritahuju preto, lebo pre nich znamenaju zaruku kvality :) a zeny budu stale vyhladavat jedincov, ktori budu symbolom muznosti a tak zarucovat kvalitne predispozicie.
    pre zaujimavost odporcam knihu: vojna spermii
    ps: a nevera nam tu ostane aj tak stale
    publikované: 21.03.2007 14:11:08 | autor: gemini (e-mail, web, autorizovaný)
  14. ..
    -tajomny, este dodam k tomu tvojmu clanku:
    chlapovi zenske nasadzuju parohy, ale ako by vyzerala zena s parohami? ;)

    -a nevedela som, ze anubis ma v sebe kusok feminizmu, to se mi lííbíí:))

    -a k personovi.. muz ma tu moznost oplodnit viac zien (samozrejme, nie naraz), ale taktiez zena moze mat potomstvo s viacerymi muzmi (samozrejme, nie naraz).. ale to tu uz asi bolo povedane, len to udavam polopatisticky..


    publikované: 21.03.2007 14:19:35 | autor: certica (e-mail, web, neautorizovaný)
  15. jaj a tajomny...
    este dodam, ze, prosim ta, nedavaj za nadpisom bodku a snaz sa aspon ten napisat bez chyby.. nehorazne ma to irituje!
    publikované: 21.03.2007 14:21:01 | autor: certica (e-mail, web, neautorizovaný)
  16. 2 certica
    kde tam ma chybu?
    publikované: 21.03.2007 15:02:40 | autor: humusak (e-mail, web, neautorizovaný)
  17. nazov bez bodky
    a... ,,,je to kurva....
    publikované: 21.03.2007 16:19:58 | autor: certica (e-mail, web, neautorizovaný)
  18. Zeny...
    by sa mali hlavne na muzov s vysoka... a starat sa hlavne o seba, svoju financnu nezavislost, karieru a dvihat si sebavedomie aj svojim zovnajskom. Ak to budu vsetky nasledovat a nelutovat svojich cinov,nikdy sa neotacat spat, muzska polovica sa premeni na milych za zenami cupitajucich psikov. A o kurvach nepadne ani slovo.
    To ako to dneska je si robia vacsinou zeny sami svojim podvolovanim, nizkym sebavedomim, ustupcivostou...
    publikované: 21.03.2007 16:32:06 | autor: Eva (e-mail, web, neautorizovaný)
  19. eva
    ukajat sa v ponizovani a mysliet na ten krasny pocit ze muz cupita ako poslusny psik na obojku kvoli jedincom, ktori sa nevedia spravat je podla mna dost nizke a ubohe. nemalo by to byt skor o tom ze kazdy chceme niekoho rovnocenneho a o vzajomnom doplnani sa?? zeny stale budu potrebovat muzov a muzi zeny. tak preco zase tie feministicke reci. ak sa chceme posunut dalej, malo by kazde pohlavie ukazat ze je rozumne, vie co chce, co potrebuje. vsetko s davkou zdravej asertivity ale vazit si pritom toho druheho a prejavit uctu. ak niekto bude druhym opovrhovat, tak nic zdrave z toho nebude a ako osoby a spolocnost budeme opat len krpatiet...
    publikované: 21.03.2007 17:01:12 | autor: gemini (e-mail, web, autorizovaný)
  20. LEBO TO TAK SKUTOČNE JE !!!!!
    Ak sa muž snaží mať väčší počet partneriek - žien, tak je záletník.

    A žena ktorá má naraz viacerých partnerov - mužov, tak je proste KURVA.
    Slovo zmeniť síce možno, ale podstata zostane rovnaká ...

    To že to spoločnosť vníma negatívnejšie súvisí s tým, že živiteľom rodiny býva väčšinou muž. Nuž a koho chlieb ješ, toho pieseň spievaj.

    Inak povedané, je menej nemorálne ak mám dosť peňazí na to, aby som dokázal vydržiavať viacero partnerov. To je pravdepodobnejšie väčšinou u muža - záletníka.
    A je viac nemorálne ak sa nechám niekym vydržiavať ale spávam s niekym iným. To býva väčšinou pravdepodobnejšie u ženy - kurvy.

    Je zrejmé, že viac nemorálnych prípadov je pravdepodobnejších práve u žien. A preto je asi aj označenie takéhoto typu správania u človeka vnímané negatívnejšie u ženy, tj. u KURVY.
    publikované: 21.03.2007 17:34:03 | autor: logino (e-mail, web, neautorizovaný)
  21. pár poznámok
    1.) k primitívnym kmeňom a ich mnohoženstvu ... nie je to úplne tak ... práveže tam sa pestuje mnohomužstvo a je typický matriarchát ... možno preto, že sú si vedomí toho, že žena nemôže otehotnieť pri každom styku a občas musí ísť muž loviť ... tak sa o udržanie kmeňa postará žena s ďalším mužom

    2.) sú aj muži, ktorí sa nechajú vydržiavať ... alebo platiť si za sex ... no majú krajšie pomenovanie "gigolo" ...

    3.) nevera je nefér, zlá a svinstvo ... no ťažko si vybrať medzi "kto do Teba kameňom, ty do neho chlebom" a "aké požičaj, také vráť" ...

    4.) na záver na odľahčenie ... údajne je štatisticky dokázané, že počet sexuálnych partneriek udávaných mužom treba vydeliť 3 ... a počet partnerov žien treba vynásobiť zase 3 ... :-D

    Buďme teda k sebe ľudia a neubližujme tým, ktorých máme radi a ktorí majú radi nás.
    publikované: 21.03.2007 22:41:08 | autor: Sky (e-mail, web, neautorizovaný)
  22. mne sa zda zaujimave to, preco
    prave v tejto chvili, obdobi uvazuje Tajomny o probleme cudzolozstva a neferovosti vo vztahu k zene, ktora vraj nie je o nic horsia, ked podvadza ako podvadzajuci muz...premyslal by si o tejto situacii aj keby tvoj objekt zaujmu nebol zadany? alebo to obratme, ako by si na rovnaky clanok reagoval ty, ak by si ty bol v pozicii jej manzela?
    chces svojej Irme ci Irenke vyslapat cestu do svojho narucia? aj takto sa to da....menis svoje zasady?
    mozes ju ospravedlnovat cim len chces, aj tak to bude nevera....a ty ten, kto je dovodom nevery...ona sa musi rozhodnut....mienka spolocnosti sa len tak lahko nezmeni a kym ty budes kanec, ktory ju dostal, ona zostane kurvou....asi tak
    publikované: 21.03.2007 23:05:31 | autor: zena (e-mail, web, neautorizovaný)
  23. Uhol pohladu?
    - Jasne ze muza ktorý bol neverny budu potlapkavat jeho kamosi. No jeho manzelka s kamoskami si spravia woo-doo vecer z jeho figurkou. Teda vzorec je rovnaky, komosky budu zavidiet mileho a uzasneho milenca a ohovart toho chrena tam doma.

    - Inak mna zaujima troska ina kapitola. POTOMSTVO. Preco o nenarodenom dietati rozhoduje len matka???? PRECO? Vsak polovica genetickeho materialu je muzska. Teda podla mna je jasne ze o nenarodenom dietati by mali rozhodovat OBAJA! A samozrejme ze ked je zena tehotna tak by to mali vediet vsetci potencionalny otcovia!!!
    publikované: 22.03.2007 10:39:30 | autor: Werty (e-mail, web, neautorizovaný)
  24. Aj ženu môže oplodniť viacej mužov....
    2 anubis, určite súhlasím, v prípade ženy však predpokladám dosiahnutie určitého bodu naplnenia, pokiaľ dôjde k materstvu, muža otcovstvo týmto spôsobom nenaplňuje.... muž sa snaží neustále dosiahnuť tento bod naplnenia, či už "šírením genetického kódu", vylezením na najvyšší kopec, objavovaním vo vede, atď... tieto parametre jednoducho u žien nie sú štandard... ale je to môj názor, môj spôsob chápania a určite sa nechcem pasovať do úlohy vševedúceho, vagínu nemám, tehotný som nebol, t.j. nemám možnosť to objektívne posúdiť
    publikované: 22.03.2007 20:32:46 | autor: person (e-mail, web, neautorizovaný)
  25. nevera
    uplne s tymto clakom suhlasim..a xcela by som aby mi niekto poradil..ja som frajera nepodviedla ale on si mysli ze to je nevera..bolo to tak ze ma isty chalan obchitkaval ale frajer to bere ako neveru ale podla mna to nie je nevera...ked ja som to ani nechcela..moze mi niekto poradit ako ho mam presvedcit aby mi znova veril?
    publikované: 02.10.2009 15:38:39 | autor: sisa (e-mail, web, neautorizovaný)
  26. Ženy vs Muži
    No já nevím, myslím že je to stejný, ať už podvede žena může a nebo naopak. Prostě je to nevěra, když se to děje za zády někoho druhého. Jinak co se týká sexu jako takového nezávazného tak ten nikomu neublíží snad. Když už se vyrábí takové přípravky pro ženy https://kamagra-pro.net/obchod/lovegra-100mg/ myslím že určitě nejsou diskriminovány tak jako dříve.
    publikované: 29.11.2021 10:07:50 | autor: Marek35 (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014